مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-05اجتماعي

کسب بالاترین رتبه در ارزیابی محتوای شاد توسط زنجان


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: زنجان بالاترین رتبه در ارزیابی کشوری محتوای شبکه شاد را کسب کرد.

- جعفر گنج خانلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان بالاترین رتبه در ارزیابی کشوری محتوای شبکه شاد را کسب کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان موفق به تولید 163 عنوان محتوای تولیدی، فرهنگی و تربیتی و بارگذاری این مطالب شده است، ادامه داد: از این روی استان در این فعالیت از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان استان برتر معرفی شد.

وی با بیان اینکه حوزه معاونت پرورشی در 7 کانال در سامانه شاد حضور دارد، خاطر نشان کرد: مهم ترین این کانال ها فرهنگی و هنری، قرآن، عترت و نماز، امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و سازمان دانش آموزی است.

وی با اشاره به اینکه حداقل 60 درصد دانش آموزان باید عضو کانال های پرورشی و فرهنگی شوند، بیان کرد: مربیان پرورشی باید تا پایان خرداد نیز به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

گنج خانلو اضافه کرد: در سال جاری با توجه به شرایط کرونا با همکاری صدا و سیما، جشن تکلیف دانش آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب بالاترین رتبه در ارزیابی محتوای شاد توسط زنجان

کسب بالاترین رتبه در ارزیابی محتوای شاد توسط زنجان