مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-05سياسي

وعده شفافیت در اقدامات دستگاه قضا عملی شده است


گزارش ریاست قوه قضاییه در اعلام سود حساب های سپرده دستگاه قضا برای سال 98 نشان دهنده این است که آیت الله رییسی وعده شفافیت اقدامات دستگاه قضا را به مرحله عمل رسانید.

- علی آذری نمایند مردم شهرستانهای قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قضایی فارس، درباره گزارش جامع قوه قضاییه در خصوص نحوه هزینه کرد سود حساب های سپرده دستگاه قضا بیان کرد: گزارش ریاست قوه قضاییه در اعلام سود حساب های سپرده دستگاه قضا برای سال 98 نشان دهنده این است که آیت الله رییسی وعده شفافیت اقدامات دستگاه قضا را به مرحله عمل رسانید.

نمایند مردم شهرستانهای قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام شفافیت که حلقه گم شده زنجیره بسیاری از آرمان های انقلاب اسلامی بوده و هست را به عنوان دلیلی بر وفاق ملی با معرفی به افکار عمومی بازگرداند چرا که همه می دانیم سلایق مختلف سیاسی در موضوع شفافیت وحدت نظر دارند.

وی تصریح کرد: اقدامات ریاست قوه قضاییه به ویژه شفاف سازی، موجبات کارآمدی نظام و حاکمیت اسلامی را به صورت مبنایی در افکار عمومی فراهم  نموده و با اجرای طرح های شفافیت امکان بروز آسیب ها و جرائم علیه نظام اسلامی کاهش و احتمال کشف مفاسد افزایش خواهد یافت  و این به معنای معرفی کارآمدی و بهینگی حاکمیت است که ریاست قوه قضاییه در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده شفافیت در اقدامات دستگاه قضا عملی شده است

وعده شفافیت در اقدامات دستگاه قضا عملی شده است