مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:402020-06-05سياسي

تشکیل مجلس درتراز انقلاب اسلامی/وحدت رمز موفقیت است


داشتن نگاه استانی، وحدت در مسائل و پروژه استانی، توجه به زیرساخت های گردشگری و تشکیل مجلس در تراز انقلاب اسلامی از جمله محورهای گردهمایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گردهمایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران عصر جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و 11 نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای بررسی فعالیت های صورت گرفته و ایجاد هماهنگی برای پیگیری مسائل استان در راستای تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی برگزار و بر حفظ وحدت میان نمایندگان تاکید شد.

حفظ روحیه انقلابی، پاک نگه داشتن دفتر نماینده، تحول خواهی، ایجاد زمینه برای دولت جوان و حزب اللهی بخشی از نظرات اعضای شورا بود.

نمایندگان نیروی های انقلابی استان از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواستند تا وضع قوانین دقیق و محکم و نظارت دقیق بر اجرای آن قانون، شفافیت آرا به جهت نظارت مردم بر فعالیت نمایندگان مجلس، وضع قوانین برای حاکمیت عدالت اجتماعی و رفع فاصله طبقاتی را در دستور خود قرار دهند.

پیگیری برای اجرای قوانین و برنامه های بالادستی موجود در حوزه زنان و خانواده انتظار نماینده زنان انقلابی از نمایندگان مردم استان در مجلس یازدهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مجلس درتراز انقلاب اسلامی/وحدت رمز موفقیت است

تشکیل مجلس درتراز انقلاب اسلامی/وحدت رمز موفقیت است