مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:252020-06-05سياسي

فرهنگ مقاومت در حال صدور به جهان است


امام جمعه قرچک با بیان اینکه فرهنگ مقاومت در حال صدور به جهان است، گفت: آمریکای مدعی حقوق بشر با مشت پاسخ شهروندانش را می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته بعد از دعوت خود و همکان به کسب و رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اگر ایمان و تقوا باشد لطف و رحمت خداوند شامل حال همه بندگان می شود، اگر فضل و رحمت خداوند نبود، هیچ کس به مقام تقوا نمی رسید.

امام جمعه قرچک گفت: کسی که ایمان به خداوند داشته باشد و به او تکیه کند به منزلت می رسد و از رحمت های الهی بهره مند می شود و اگر انسانی که تقوا و ایمان به خداوند نداشته باشد خیر دنیا و آخرت به او نمی رسد.

وی افزود: ایام پر از درس و عبرت را پشت سر گذاشتیم، نعمت هایی را در اختیار داشته ایم، ولی به راحتی از کنار آن گذاشتیم، کرونا درسی به ما داد که باید قدردان خدا باشیم؛ در ایام کرونا آرامش، سلامتی، امنیت جانی را از دست داده بودیم.

اسماعیلی در ادامه خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: در زمان بحران ویروس کرونا عده ای با ایثار و از خود گذشتگی خود باعث شدند به وضعیت سفید برسیم؛ مقابل آن افرادی هم بودند که ماسک ها و محلول های ضد عفونی را احتکار کردند، بحران کرونا می گذرد و آن رو سیاهی به اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مقاومت در حال صدور به جهان است

فرهنگ مقاومت در حال صدور به جهان است