مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-05سياسي

مجلس یازدهم تحول گرایی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد


با توجه به اینکه نیاز امروز کشورتحول گرایی است، باید مجلس یازدهم تحول گرایی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امام جمعه بیله سوار بعد در خطبه های نماز جمعه بیله سوار با اشاره به اینکه نیاز امروز کشور تحول گرایی است اظهار کرد: تحول خواهی، تحول گرایی و تحول آفرینی از بارزترین بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود و باید این بیانات منشور حرکت جامعه و مسئولان قرار گیرد.

وی درادامه با اشاره به سیل کمک های مومنانه در کشور و شهرستان مرزی بیله سوار گفت: سپاه پاسداران، بسیجیان نهادها، مسئولان و خیرین و همه و همه دست به دست هم دادند و رزمایش کمک مومنانه را به خوبی محقق کردند وهمکاری آنها در راستای رفع مشکلات مردم در زمان شیوع کرونا بی نظیر بوده و ادامه دارد.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه اعتدال بهترین راه انسان و رفتار مؤمن باید با منطق باشد افزود: اعتدال و میانه روی به منظور برطرف کردن مشکلات در جامعه باید رعایت شود و جهالت و نفسانیت دو عامل اصلی ورود به جهنم است.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به اینکه برای رونق یافتن تولید، نظام بروکراسی کشور باید اصلاح و تعدیل شود اظهار کرد: کاهش بروکراسی اداری، رضایتمندی مردم را افزایش می دهد و به روند جهش تولید و اشتغال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم تحول گرایی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد

مجلس یازدهم تحول گرایی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد