مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-05سياسي

مشکلات برق شهرستان لامرد برطرف شود


با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه به زودی شاهد گرمای بیش از حد خواهیم بود به همین دلیل مسئولین باید زیر ساخت های برق منطقه را ساماندهی و مشکلات را برطرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های نماز جمعه لامرد ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی به ابعاد شخصیتی حمزه سیدالشهدا عموی پیامبر پرداخت و گفت: حمزه سیدالشهدا هم شیر خدا بود و هم شیر پیامبر ( ص) بود، و او دو سال از پیامبر ( ص) بزرگ تر بود که پیامبر اسلام علاقه شدیدی به حمزه سیدالشهدا داشت و در جنگ احد به شهادت رسیدند.

او به حالت جنگی درآمدن شهرهای آمریکا طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها دچار مخمصه داخلی و خارجی شده اند، و امریکایی که همیشه دم از حقوق بشر و دموکراسی می زدند به این وضعیت گرفتار شده اند.

وی به بیانات مقام معظم در روز رحلت امام (ره) اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در طول تاریخ وضعیتی را بوجود آورده اند که همین است، و در طول تاریخ بزرگ تر از اینها بوده اند که سرنگون شده اند.

خطیب جمعه لامرد اشاره ای هم به شرایط زیست محیطی در منطقه لامرد کرد و گفت: مسؤلین امر، وظیفه دارند تا نسبت به محیط زیست اهتمام جدی تری داشته باشند، و به محیط زیست و حیوانات و گیاهان احترام گذاشت و آن را باید حفظ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات برق شهرستان لامرد برطرف شود

مشکلات برق شهرستان لامرد برطرف شود