مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-05سياسي

تاریخ آمریکا مملو از ظلم است/ نژاد پرستی چالش غرب


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تاریخ آمریکا مملو از ظلم و ستم است، گفت: آمریکا دچار افول است و قتل یک سیاه پوست توسط پلیس چالش بزرگ برای حقوق بشر این کشور محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه، ضمن بیان اینکه امروز آمریکا علی رغم تمام ادعاهایی که دارد با چالش حقوق بشر روبرو است، ابراز کرد: قتل بی رحمانه یک سیاه پوست توسط پلیس آمریکا نشان داد که این چالش بزرگ در برابر آمریکا قرار دارد که خود در زمره مدعیان حقوق بشر محسوب می شود اما آن را در کشورش رعایت نمی کند.

وی با بیان اینکه تاریخ آمریکا مملو از ظلم است، بیان کرد: سابقه اسراییل غاصب و آمریکای جهان خوار در تاریخ نشان می دهد که این کشورها ظلم و جور بر ملتشان و عدم رعایت حقوق بشر را به خوبی می دانند.

آمریکا مدعی حقوق بشر امام جمعه شاهرود با بیان اینکه آمریکا فقط مدعی حقوق بشر است، تاکید کرد: این کشور خودش امروز درگیر بزرگترین چالش های حقوق بشری مانند نژاد پرستی و کشتار سیاه پوستان شده است.

امینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و ویژگی های امام راحل (ره) همزمان با نیمه خرداد، تاکید کرد: امام خمینی (ره) عزت را به مردم ایران اسلامی دوباره بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ آمریکا مملو از ظلم است/ نژاد پرستی چالش غرب

تاریخ آمریکا مملو از ظلم است/ نژاد پرستی چالش غرب