مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-05سياسي

آمادگی حوزه ها برای همکاری در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت


مدیر حوزه های علمیه با اعلام آمادگی برای همکاری با مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: حوزه علمیه با همه امکانات خود آماده همکاری در تدوین و اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای عالی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اشاره به فراخوان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص مشارکت حوزه های علمیه در بررسی عمیق سند الگو و ارائه پیشنهادهای مشخص برای ارتقای آن خاطرنشان کرد: مدیریت حوزه در پاسخ به این فراخوان با تشکیل ستاد حوزوی ترویج و ارتقای سند الگو، جلسات منظم و متعددی تشکیل داد و نظرات فضلا و اندیشمندان حوزه پیرامون الگو را دریافت و به صورت مجموعه واحدی تدوین کرد تا مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از آن استفاده کند.

وی در خصوص همکاری متقابل حوزه با این مرکز گفت: این همکاری متقابل و داد و ستد با مرکز برای حوزه فرصت مناسبی است که در این مراودات حوزه توجه بیشتری به آینده داشته باشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: حوزه برای تدوین نظرات خود پیرامون الگو، مکاتبات متعددی با مراجع عظام و فضلای حوزه و مراکز پژوهشی در قم و حوزه های علمیه سراسر کشور داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حوزه ها برای همکاری در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

آمادگی حوزه ها برای همکاری در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت