مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-05اجتماعي

کلاس اولی ها از مرداد سنجش می شوند


رییس اداره آموزش استثنایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از مردادماه آغاز می شود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره آموزش استثنایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از مردادماه آغاز می شود.

فاطمه باغبانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، اظهار کرد: فرآیند سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه در سال جاری، با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت تر از سال های قبل خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت نکات بهداشتی سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه، از حساسیت خاصی برخوردار است و با توجه به شرایط موجود و لزوم تهیه ملزومات بهداشتی، فعالیت پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان در سال جاری از مردادماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش تعداد پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان در زنجان، افزود: پایگاه های استان زنجان در سال جاری از 8 مورد به 15 پایگاه خواهد رسید.

سال گذشته روزانه 42 نفر از نوآموزان در این طرح ارزیابی می شدند که این آمار در سال جاری به 20 نفر کاهش می یابد و همراه هر دانش آموز یک والد با رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند در محل سنجش حضور یابد و فاصله زمانی ارائه خدمات به نوآموزان از یک ربع به نیم ساعت افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس اولی ها از مرداد سنجش می شوند

کلاس اولی ها از مرداد سنجش می شوند