مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-05حوادث

پلمب مجدد 6 خوابگاه مجردی/ عدم برطرف کردن موارد بهداشتی و امنیتی


سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 6 باب خوابگاه مجردی که به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و امنیتی پلمب شده بودند و به آنها فرصت داده شده بود تا نواقص خود را رفع کنند مجدداً پلمب شدند.

- سرهنگ اردشیر نادری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح پاکسازی محله های میدان امام حسین (ع) خیابان شهرستانی و جهان فروز مورد بررسی قرار گرفت و دستورات قضایی در خصوص بررسی مجدد خوابگاه های مجردی که در مرحله اول این طرح پلمب شده بودند بررسی شد.

وی افزود: در مرحله اول تعدادی از این خوابگاه ها پلمب شده بودند که قرار بود اکنون فک پلمب شوند و یک فرصت دو ماهه به آنها داده شده بود تا نسبت به رفع نواقص بهداشتی و امنیتی اقدامات لازم را انجام دهند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در این مرحله از طرح، 6 باب خوابگاه مجردی که در مرحله اول پلمب شده بودند و به آنها فرصت داده شده بود تا نواقص خود را رفع کنند مجدداً پلمب شدند چرا که این خوابگاه ها دستورات لازم را انجام نداده بودند و مجدد این خوابگاه ها تبدیل به محلی برای پاتوق مجرمان و معتادان شده بود و همچنین نواقص بهداشتی رفع نشده بود.

وی گفت: باقی خوابگاه ها نسبت به رفع نواقص خود اقدامات لازم را انجام داده بودند و فضای مناسبی را برای اسکان مسافران و کارگران فراهم کرده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب مجدد 6 خوابگاه مجردی/ عدم برطرف کردن موارد بهداشتی و امنیتی

پلمب مجدد 6 خوابگاه مجردی/ عدم برطرف کردن موارد بهداشتی و امنیتی