مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-05اقتصادي

فراهم شدن زمینه برق رسانی و گازرسانی به روستای کاوی ملک تنکابن


فرماندار تنکابن درباره وعده حل مشکلات روستای کاوی ملک این شهرستان گفت: اکنون دو مسأله برق و گاز اولویت این روستا است و کارهای اولیه دستور کار قرار گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، کاوی ملک روستایی بکر و زیبا در دل جنگل و کوهستان بخش مرکزی شهرستان تنکابن دارای 50 خانوار بومی و غیربومی است که با همه زیبایی ها، اهالی این روستا در شرایط سختی به سر می برند.

نداشتن برق، گاز، ارتباط تلفنی و راه روستایی از اساسی ترین مشکلاتی است که مردم این روستا با آن دست و پنجه نرم می کنند.

روستایی حرفه اصلی اهالی آن چای کاری، دامپروری و کشاورزی است و در زمان فصل برداشت و فروش محصولات خود به دلیل عدم تردد وسایل نقلیه، محصولات آنها در انبارهایشان تلمبار می شود و به مرور از بین می رود.

  اگرچه زنان کاوی ملک قبل از طلوع آفتاب جهت فروش برخی محصولات دامی و باغی خود به بازارهای محلی از روستا خارج شده و پس از یک فروش رضایت بخش و با کوله باری از خستگی بر روی شانه هایشان هنگام عصر به خانه های خود برمی گردند.

برگشتن به روستایی که باید چه زمان رفتن و چه برگشتن، حدود دو کیلومتر از راهی عبور کنند که در فصل پاییز و زمستان از سطح محوری شیبدار با گل و لای چسبناک و در فصل بهار و تابستان با گرد و غبار زیاد جاده مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زمینه برق رسانی و گازرسانی به روستای کاوی ملک تنکابن

فراهم شدن زمینه برق رسانی و گازرسانی به روستای کاوی ملک تنکابن