مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-05بين الملل

تاکید عربستان به پایبندی خود برای حمایت از ائتلاف ضد داعش


وزیر خارجه عربستان سعودی بر پایبندی مداوم این کشور برای حمایت از تلاش های ائتلاف بین المللی ضد داعش جهت نابودی این گروه تاکید کرد.

- تاکید عربستان به پایبندی خود برای حمایت از "ائتلاف ضد داعش" وزیر خارجه عربستان سعودی بر پایبندی مداوم این کشور برای حمایت از تلاش های ائتلاف بین المللی ضد داعش جهت نابودی این گروه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در سخنانی در نشستی که به صورت ویدئوکنفرانس در سطح وزرای ائتلاف بین المللی ضد داعش برگزار شد، گفت: ما در عربستان آماده ارائه تجاربمان در زمینه مبارزه با تروریسم و جلوگیری از پشتیبانی مالی از آن و مبارزه با رادیکالیسم و اشاعه ارزش های گذشت هستیم.

وزیر خارجه عربستان ادامه داد: ما در نشست اخیر در کپنهاگ در ژانویه 2020 بر اهمیت جلوگیری از سوء استفاده از اموال اختصاص یافته برای بازسازی ها و نیز تمرکز بر تلاش ها در قاره آفریقا تاکید کردیم.

وی بر ادامه مشارکت عربستان در تلاش های ائتلاف بین المللی در غرب قاره آفریقا و منطقه ساحل تاکید کرد و گفت: مجموع تلاش های ما در عقب گرد گروه تروریستی داعش مثمرثمر بوده است.

وی گفت که عربستان نسبت به شکست راهکارهای سیاسی برای بحران های منطقه و ادامه گسترش حضور شبه نظامیان و مطرح کردن گفتمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عربستان به پایبندی خود برای حمایت از ائتلاف ضد داعش

تاکید عربستان به پایبندی خود برای حمایت از ائتلاف ضد داعش