مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-05سياسي

ایجاد آزمایشگاه پیشرفته کرونا در سمنان


پیشنهاد دانشگاهیان سمنان برای ایجاد آزمایشگاه پیشرفته کرونا در این استان بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مسعود نصیری زرندی رییس دانشگاه سمنان در ششمین جلسه ستاد هماهنگی اقدامات جهادی دانشگاهیان دانشگاه سمنان برای مقابله با ویروس کرونا، با ارائه پیشنهاد ایجاد آزمایشگاه پیشرفته، با اشاره به شرایط پیش آمده در کشور ناشی از انتشار ویروس کرونا، بر لزوم به کارگیری توانمندی های علمی محققان و گام برداشتن در جهت رفع بخشی از مشکلات کشور در این زمینه تأکید کرد.

وی به برخی از اقدامات دانشگاهیان دانشگاه سمنان در دوره شیوع ویروس کرونا در راستای انجام وظیفه انسانی خود اشاره کرد و ادامه اقدامات جهادی دانشگاهیان در هماهنگی کامل با ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا را امری ضروری دانست.

سیف الله سعدالدین، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان نیز به بیان پتانسیل نیروی انسانی متخصص در زمینه ویروس شناسی و ایمنی شناسی در دانشگاه های سمنان و علوم پزشکی سمنان پرداخت.

وی بر ضرورت ایجاد بستر لازم جهت پیشگیری و مقابله با تهدیدهای بیولوژیک آینده مشابه بیماری کرونا که در حال حاضر گریبانگیر جامعه بشری شده است، با استفاده از فرصت های پیش آمده در این برهه زمانی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آزمایشگاه پیشرفته کرونا در سمنان

ایجاد آزمایشگاه پیشرفته کرونا در سمنان