مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 14:102020-06-04سياسي

تحقیقات علمی نیازمند به کارگیری تجهیزات به روز است


در مسیر تحقیقات علمی با مشکلات اساسی نظیر قدیمی بودن برخی دستگاه ها و عدم تخصیص بودجه کافی برای تعویض آنها روبه رو هستیم.

- سیدمسعود نبوی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به اینکه انجام تحقیقات علمی و پژوهشی در شاخه های مختلف علم شیمی، مهم ترین عامل مطرح شدن وی در مجامع علمی بین المللی دنیاست، خواستار تخصیص بودجه مناسب جهت به روز کردن دستگاه های مورد استفاده شد.

وی اظهار داشت: تحقیقات علمی و پژوهشی در زمینه بیوشیمی،کاتالیزها و تهیه طرح های علمی و صنعتی مفید و کاربردی از اقداماتی است که انجام داده و در حیطه آنها فعالیت مستمر داشتم.

نبوی زاده با اشاره به مشکلاتی که در این راه وجود دارد،گفت: متاسفانه در این مسیر با مشکلات اساسی ناشی از قدیمی بودن برخی دستگاه ها و عدم تخصیص بودجه کافی برای تعویض آنها روبه رو هستیم.

وی افزود: نرخ بالای دلار مهم ترین عامل در افزایش قیمت دستگاه ها است که امکان تعویض دستگاه های قدیمی را با دستگاه های جدید دشوار کرده است.

دوری از پایتخت از دیگر مشکلاتی بود که این استاد ممتاز دانشگاه شیراز به آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه دوری شهر ما از پایتخت مانع استفاده از امکانات آنجا شده و محدودیت هایی را متوجه ما کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات علمی نیازمند به کارگیری تجهیزات به روز است

تحقیقات علمی نیازمند به کارگیری تجهیزات به روز است