مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 13:302020-06-04پزشكي

افزایش مبتلایان کرونا در آذربایجان غربی/164نفر جدید شناسایی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و بی توجهی مردم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی گلایه کرد.

- جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی هفته های اخیر روند مبتلایان به کرونا در استان رو به افزایش است افزود: در پیک نخست شیوع کرونا با همراهی مردم و مسئولان شیوع این ویروس ناشناخته روند نزولی به خود گرفت و آمار فوتی ها و بستری ها به صورت یکنواخت بود.

وی ادامه داد: متأسفانه با بازگشایی پلکانی اصناف مردم این ویروس را جدی را نگرفتند و این مورد باعث شد که روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا افزایش بیشتری داشته باشد.

آقازاده با بیان اینکه طی هفته گذشته تعداد افراد مبتلای به کووید 19 در استان افزایش قابل توجهی یافته است که زنگ خطری برای شیوع دوباره بیماری بین آحاد مردم است اضافه کرد: بر اساس بررسی های انجام یافته علاوه بر افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان، بیماران مراجعه کننده بدحال تر و با گرفتاری بیشتر ریه ها به بیمارستان نسبت به قبل مراجعه می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه بیماران مبتلا به کرونا هنگام مراجعه به بیمارستان حال وخیم تری دارند، افزود: یکی از دلایل مراجعه بدحال بیماران به بیمارستان ها، تأخیر آن ها در مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان کرونا در آذربایجان غربی/164نفر جدید شناسایی شد

افزایش مبتلایان کرونا در آذربایجان غربی/164نفر جدید شناسایی شد