مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-04اقتصادي

افزایش 40 درصدی تولید مرغ و تخم مرغ مازاد بر نیاز/20 درصد ظرفیت خالی


عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: نظم بخشی به برنامه ریزی ها در صنعت مرغ و تخم مرغ کشور این امکان را می دهد که تولید را در این حوزه، - 40 درصد مازاد بر نیاز کشور افزایش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مهدی معصومی گفت: هم اکنون 20 درصد از ظرفیت تولید صنعت مرغداری ایران خالی است در حالی که می توانیم هم این 20 درصد را به تولید بیاوریم و هم 20 درصد تولید کنونی را افزایش دهیم یعنی می توانیم حداقل تا 40 درصد در 2 تا 3 سال آینده مازاد بر نیاز کشور تولید کنیم.

وی اضافه کرد: برای اینکه برنامه صادراتی آماده شود پیشنهاد دادیم 20 درصد از محصولات را صادر کنیم و همزمان هم بتوانیم واردات را انجام دهیم تا تمرینی برای صادرات باشد که این امر موجب نظم بخشی، پیدا کردن مشتری های دائمی و تولید برای بازارهای صادراتی می شود و از آنجا که هر کشوری نوع خاصی از محصولات را می خواهد بنابراین برای تولید مرغ و تخم مرغ صادراتی باید برنامه ای درازمدت داشته باشیم.

فقدان حضور صنایع تبدیلی در ایران به گفته این مقام مسوول یکی از مواردی که امکان صادرات را افزایش یا توسعه می دهد و درآمد برای کشور ایجاد می کند صنایع تبدیلی مرغ و تخم مرغ است، اما متاسفانه فقط یک تا دو شرکت صنایع تبدیلی در ایران در این حوزه فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی تولید مرغ و تخم مرغ مازاد بر نیاز/20 درصد ظرفیت خالی

افزایش 40 درصدی تولید مرغ و تخم مرغ مازاد بر نیاز/20 درصد ظرفیت خالی