مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-04سياسي

خامه یار: دوستداران امام با حالتی از غبطه و آرزو از آن دیدار با ایشان یاد می کنند


علما، اندیشمندان و نخبگان حاضر در وبینار بین المللی «دیداری با زائران خورشید» در بیروت که به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی(قدس سره) برگزار شد، - علما، اندیشمندان و نخبگان حاضر در وبینار بین المللی دیداری با زائران خورشید در بیروت که به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی(قدس سره) برگزار شد، با اشاره به تأکید امام راحل بر همگرایی مذهبی، تصریح کرد: تمسک به ریسمان استوار الهی(قرآن) از ابعاد مهم شخصیت امام راحل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس خامه یار، رایزن فرهنگی ایران در لبنان در نشست وبیناری با زائران امام (بیروت) با اشاره به دیدار با امام خمینی (ره) و الهام و آرامش گرفتن از ایشان گفت: این حالتی بود که برای همه کسانی که به دیدار امام خمینی می رفتند، رخ می داد.

شاید از این بُعد که نگاه کردن به چهره انسان عارف عبادت به شمار می رود و شاید این فیضی بود از تجلی آن مکانی که هر کسی توفیق دریافت پرتویی از آن را به دست می آورد، از نور وجود امام شمّه ای را بازگو می کرد.

آن دیدارها، در وهله نخست حادثه ای تاریخی و جاودان در خاطره قهرمانان می ساخت و سپس در گذر زمان.

دوستداران ایشان با حالتی از غبطه و آرزو از آن یاد می کنند که ای کاش ما نیز از جمله آنها بودیم؛ از جمله کسانی که امام در چهره آنها نظر افکنده و به قلب لبریز از عشقشان لب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خامه یار: دوستداران امام با حالتی از غبطه و آرزو از آن دیدار با ایشان یاد می کنند

خامه یار: دوستداران امام با حالتی از غبطه و آرزو از آن دیدار با ایشان یاد می کنند