مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-04سياسي

روایت 40 سال عاشقی/ از آشنایی با امام در 17 سالگی و روایت گری در 57 سالگی


رضا حسین پور 57 ساله نوجوان زمان انقلاب اولین ندایش را با حضور در سخنرانی های یاران امام در مساجد آمل علیه رژیم پهلوی سر داد و اکنون با گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی عشق و علاقه اش را به امام راحل(ره) با جان و دل بیان می کند.

- خبرگزاری فارس سرویس سیاسی رضا حسین پور 57 ساله یک بازاری آملی از شیفتگان امام راحل(ره) است که در سن 17 سالگی به ندای رهبرش لبیک گفت؛ نوجوان آملی اولین ندایش را با حضور در سخنرانی های یاران امام در مساجد آمل علیه رژیم پهلوی سر داد و اکنون با گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی عشق و علاقه اش را به امام راحل(ره) با جان و دل بیان می کند.

    نوجوان آملی اولین ندایش را با حضور در سخنرانی های یاران امام در مساجد آمل علیه رژیم پهلوی سر داد و اکنون با گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی عشق و علاقه اش را به امام راحل(ره) با جان و دل بیان می کند.

عشقی که در اربعین بنیانگذار کبیر انقلاب با پای پیاده به سوی معشوق نشان داد و اکنون با گذشت 21 سال از ارتحال امام خمینی(ره) با آن پای پیاده می شتابد.

به بهانه بیست ویکم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و اعزام کاروان پیاده به سمت حرم امام با وی گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت 40 سال عاشقی/ از آشنایی با امام در 17 سالگی و روایت گری در 57 سالگی

روایت 40 سال عاشقی/ از آشنایی با امام در 17 سالگی و روایت گری در 57 سالگی