مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-03بين الملل

روسیه قوانین جدید استفاده از تسلیحات اتمی اش را اعلام کرد


روسیه قوانین جدیدش را برای استفاده از سلاح اتمی در صورت وقوع جنگ به عنوان بخشی از دکترین نظامی نوین خود اعلام کرده است.

- روسیه قوانین جدیدش را برای استفاده از سلاح اتمی در صورت وقوع جنگ به عنوان بخشی از دکترین نظامی نوین خود اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته نیوزویک، این قوانین جدید به نظر گسترش استراتژی نظامی روسیه همزمان با تلاشش برای متقاعد کردن آمریکا به منظور اصلاح محدودیت های بلندمدت زرادخانه اتمی این کشور است.

این قوانین جدید که توسط ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه تایید شد، شامل چهار سنارویو می شود که در آن مسکو مجوز استفاده از تسلیحات اتمی را می دهد و دو مورد از آنها جدید و شامل موارد احتمالی استفاده نخست از سلاح اتمی می شود.

این پروتکل تعیین شده به روسیه اجازه می دهد تا از سلاح اتمی در صورت استفاده دشمن از سلاح های هسته ای یا دیگر سلاح های کشتار جمعی علیه مسکو یا متحدانش استفاده کند یا اینکه از این تسلیحات اتمی در شرایطی بهره برداری کند که سلاح های متعارف، وجود کشور را تهدید کند.

این دو قانون جدید شامل مواردی می شود که در آنها دولت اطلاعات قابل اعتمادی را به دست بیاورد که یک حمله با موشک بالستیک قریب الوقوع باشد یا دشمنان تاسیسات حساس و نظامی کشور را در سطحی نابود کنند که توانایی مقابله به مثل با سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه قوانین جدید استفاده از تسلیحات اتمی اش را اعلام کرد

روسیه قوانین جدید استفاده از تسلیحات اتمی اش را اعلام کرد