مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-03سياسي

مجلس با مجاهدت چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورد


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه انقلابی بودن راهکار حل مشکلات است گفت: انتظار داریم با حرکت جهادی و مجاهدت شاهد مجلسی کارآمد باشیم تا نتیجه اش به حرکت در آمدن چرخه اقتصادی کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: حضور مردم در این مراسم نشاندهنده توجه شما به امام و آرمان های امام(ره) و انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز روز حضرت امام(ره) است عنوان کرد: مسئولان و طلاب نه تنها در این روز که در طول سال باید بیشتر به سخنان و نصایح امام خمینی(ره) توجه کنند و جوانان و نسل جدید که از نزدیک ایشان را درک نکرده اند با مطالعه سخنان حضرت امام با این شخصیت بی نظیر در عصر حاضر آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: اینکه امروز راحت از زیر پا گذاشتن اسراییل و افول آمریکا حرف می زنیم و پایگاه آمریکا در عین الاسد را بمباران می کنیم، نشات گرفته از ویژگی هایی است که در وجود حضرت امام وجود داشت.

وی گفت: اگر کسی می خواهد علیه فرعون های زمان فریاد بزند و در عرصه اجتماعی احیاکننده کلمه الله باشد، باید یک ویژگی خاص داشته باشد و آن هم قیام علیه منیت و هوای نفسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با مجاهدت چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورد

مجلس با مجاهدت چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورد