مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-03اقتصادي

دو منبع برای تخصیص ارز به قطعه سازان مشخص شد


به گفته عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعه و مجموعه های خودرو، در جلسات با معاون ارزی بانک مرکزی مقرر شد خودروسازان و قطعه سازان از این پس ارز مورد نیاز خود را از دو روش ارز اشخاص و ارز حاصل از صادرات تامین کنند.

- به گفته عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعه و مجموعه های خودرو، در جلسات با معاون ارزی بانک مرکزی مقرر شد خودروسازان و قطعه سازان از این پس ارز مورد نیاز خود را از دو روش ارز اشخاص و ارز حاصل از صادرات تامین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال اینکه چند ماهی است تخصیص ارز به قطعه سازان صورت نمی گیرد و آن ها تاکنون از محل ذخایر خود استفاده کرده اند اما این ذخایر رو به اتمام است، طی این مدت که تخصیص ارز صورت نگرفته، مشکلاتی ایجاد کرده است؛ ضمن اینکه نبود ارز علاوه بر صنعت قطعه سازی، خودروسازی را نیز درگیر خواهد کرد و هشدار بازگشت مجدد خودروهای ناقص کف کارخانه را می دهد.

در این زمینه، پنجشنبه هفته ی گذشته (هشتم خردادماه)، اعضای هیات مدیره دو انجمن قطعه سازی کشور ( انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو و انجمن همگن نیرو محرکه و قطعه سازی)، مدیران دو خودروساز بزرگ کشور و چند قطعه ساز بزرگ با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونین وی جلسه ای برگزار کردند و به ابراز مشکلات اخیر صنعت قطعه سازی کشور پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو منبع برای تخصیص ارز به قطعه سازان مشخص شد

دو منبع برای تخصیص ارز به قطعه سازان مشخص شد