مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-03سياسي

بیانیه جنبش بحرینی به مناسبت سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)


جنبش «انصار انقلاب 14 فوریه بحرین» در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعلام کرد، از مهم ترین درس هایی که انقلاب ایران به جهان داده مقابله با استکبار و ریشه کن کردن رژیم های طاغوتی فاسد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش انصار انقلاب 14 فوریه بحرین به مناسبت سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است، امام خمینی انقلاب و نهضتش علیه استکبار جهانی و استبداد شاهنشاهی داخلی را به صورت همزمان آغاز کرد.

این جنبش بحرینی افزود: انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) انقلاب ارزش ها و مبادی الهی و ربانی علیه ظلم، استکبار و آزاد و اذیت بود نه اینکه نبردی بر پایه احساسات یا اینکه نبردی سیاسی میان رقبا با هدف رسیدن به قدرت و تقویت شیو ه استبداد و دیکتاتوری باشد.

در ادامه این بیانیه آمده: امروز با استکبار جهانی، آمریکا و کشورهای استعماری غربی و غده سرطانی یعنی اسراییل روبرو هستیم و بیشتر از هر زمان دیگری نیاز داریم که  مقاومت و جهاد امت اسلام علیه رژیم های دیکتاتوری را طلب کنیم.

جنبش مذکور تأکید کرد، از مهم ترین درس هایی که انقلاب اسلامی ایران به جهان داده مقابله با استکبار و ریشه کن کردن رژیم های طاغوتی فاسد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جنبش بحرینی به مناسبت سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

بیانیه جنبش بحرینی به مناسبت سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)