مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-03سياسي

بازخوانی مهم ترین شاخصه های مکتب امام خمینی(ره)


نشست تخصصی با عنوان «در مکتب روح الله» در شهرکرد برگزار شد و اساتید حوزه و دانشگاه استان به بازخوانی مهم ترین شاخصه های مکتب امام خمینی(ره) از منظر مقام معظم رهبری پرداختند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نشست تخصصی با عنوان در مکتب روح الله در شهرکرد برگزار شد و اساتید حوزه و دانشگاه استان به بازخوانی مهم ترین شاخصه های مکتب امام خمینی(ره) از منظر مقام معظم رهبری پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه گذشته 13 خردادماه و در آستانه رحلت امام خمینی(ره)، نشست تخصصی با عنوان در مکتب روح الله در شهرکرد برگزار شد و اساتید حوزه و دانشگاه استان به بازخوانی مهم ترین شاخصه های مکتب امام خمینی(ره) از منظر مقام معظم رهبری پرداختند.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت شناخت مکتب امام(ره) در کنار چرایی بحث در عصر حاضر، اظهار کرد: برای بررسی هویت مکتب امام(ره)، بهترین کار شناخت و تحلیل شخصیت ایشان است و باید بدانیم که ایشان را چگونه تحلیل کنیم و چگونه بشناسیم.

شخصیت امام(ره) فرا عصری است حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه شخصیت امام(ره) یک شخصیت عصری یعنی مربوط به برهه زمانی خاص نیست، ادامه داد: شخصیت ایشان یک شخصیت تاریخی با ویژگی های خاص و دارای مکتب است حال آنکه بزرگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی مهم ترین شاخصه های مکتب امام خمینی(ره)

بازخوانی مهم ترین شاخصه های مکتب امام خمینی(ره)