مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 20:102020-06-02سياسي

نحوه برخورد امام با گروگانهای سیاه پوست آمریکا در زمان تسخیر لانه جاسوسی


نماینده رهبر انقلاب در سوریه با اشاره به نحوه برخورد امام راحل با گروگانهای سیاه پوست آمریکا در زمان تسخیر لانه جاسوسی گفت: امام خمینی ( ره ) به ما آموخت، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه صبح دیروز کنفرانس بین المللی عزت و ایستادگی امت اسلامی در منهج و تفکرات امام خمینی از طریق وبینار در کشور سوریه برگزار گردید.

طی این همایش که از سوی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه برگزاری می گردید، آیت الله طباطبایی  نماینده ولی فقیه در سوریه ضمن بیان خصلتهایی از امام راحل گفتند امام خمینی صدای ستمدیدگان و مستضعفین جهان بودند.

وی ادامه داد که شخصیت امام راحل طوری بود که مبنای رفتار و گفتار و هدف زندگی ایشان فقط رضایت خداوند و ادای تکالیف الهی بوده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه ضمن بیان نمونه هایی از محبت امام راحل در کشورهای مختلف گفت: مواردی همانند اهدای گل بمناسبت سال نو به همسایه های مسیحی در فرانسه و فتوای شهید بودن هر فلسطینی در رویارویی با رژیم صهیونیستی، نمونه هایی از این محبت ها است.

آیت الله طباطبایی با بیان این که یکی  از سفارشات امام خمینی به ما نسبت به مساله دفاع از ستمدیدگان در کشورهای جهان است که ارتباطی به مرز و دین و مذهب ندارد, گفت: بر این اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برخورد امام با گروگانهای سیاه پوست آمریکا در زمان تسخیر لانه جاسوسی

نحوه برخورد امام با گروگانهای سیاه پوست آمریکا در زمان تسخیر لانه جاسوسی