مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 19:352020-06-02اقتصادي

44 شورای اسلامی کار در استان مرکزی فعال است


رییس کانون هماهنگی شورای عالی کار استان مرکزی با اشاره به این که هم اکنون 44 شورای اسلامی کار در استان مرکزی فعال است، گفت: تقویت و افزایش شوراهای اسلامی کار در قطب چهارم صنعت کشور بیش از پیش ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علی زند شب  گذشته در نشست با فعالان صنعتی و اعضای شورای اسلامی کار ساوه اظهار کرد: تقویت و افزایش شوراهای اسلامی کار در قطب چهارم صنعت کشور بیش از پیش ضروری است.

وی تصریح کرد: کارگاه های تولیدی و صنعتی فعال با احتساب بیش از 35 نفر کارگر شاغل  (اعم از قراردادی و رسمی) می توانند شورای اسلامی کار داشته باشند.

رییس کانون هماهنگی شورای عالی کار استان مرکزی بیان کرد: متاسفانه علی رغم تلاش متولیان امر تعداد شوراهای اسلامی کار در این استان صنعتی در مقایسه با سایر استان ها که تعداد معدودی واحد تولیدی و صنعتی فعال دارند، اندک است.

زند در خصوص ضرورت تشکیل شوراهای اسلامی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: در این خصوص مکاتباتی با معاون سیاسی استانداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی انجام شده تا نسبت به تشکیل شوراهای اسلامی کار در استان مرکزی و ساوه اقدام جدی شود.

وی ادامه داد: باید با تعامل کارگر و کارفرما در تشکیل شوراهای اسلامی و تشکلات کارگری به جایگاه واقعی خود و متناسب با صنعت دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 شورای اسلامی کار در استان مرکزی فعال است

44 شورای اسلامی کار در استان مرکزی فعال است