مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 19:052020-06-02اقتصادي

بی توجهی به تشکیل شوراهای اسلامی کار به زیان جامعه کارگری است


دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: بی توجهی به تشکیل شوراهای اسلامی کار در کارخانجات به هیچ عنوان به نفع جامعه کارگری نیست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، داود میرزایی شب گذشته در نشست اعضای کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و شورای اسلامی کارخانجات استان مرکزی با رییس تامین اجتماعی و اداره کار در خانه کارگر ساوه با اشاره به این که ساوه پیشانی صنعت استان مرکزی به شمار می رود، اظهار کرد: متاسفانه با وجود بیش از 500 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ، حدود 5 تا 6 شورای اسلامی کار در شهرستان ساوه فعال است که افزایش این شوراها با همت جامعه کارگری در احقاق حق آنان بسیار موثر است.

وی افزود: صدها واحد صنعتی شهرستان ساوه شرایط تشکیل شوراهای اسلامی کار را دارند اما با غفلت کارگران، این امر آنطور که باید و شاید محقق نشده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه با اشاره به این که طبق قانون کار واحدهای تولیدی و صنعتی  دارای بیش از 35 نفر کارگر، مشمول تشکیل شورای اسلامی کار در آن واحد هستند، بیان کرد: هر روز شاهد کمرنگ شدن شورای اسلامی کار هستیم.

میرزایی گفت: هم اکنون 5 شرکت فعال زیر مجموعه شستا در این شهرستان نیز فاقد شورای اسلامی کار است که با تشکیل آن و تعامل نیروهای متعهد این شورا با کارفرمای متخصص و مدیران توانمند می توانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به تشکیل شوراهای اسلامی کار به زیان جامعه کارگری است

بی توجهی به تشکیل شوراهای اسلامی کار به زیان جامعه کارگری است