مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 15:052020-06-02اقتصادي

صادرات 153 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا


مدیرکل گمرک شهرستان آستارا از صادرات 153 هزار تن کالای غیرنفتی به ارزش 72 میلیون دلار از مرز زمینی این شهرستان طی دو ماه گذشته خبر داد.

- رسول امیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به صادرات 153 هزار تن کالای غیرنفتی به ارزش 72 میلیون دلار از مرز زمینی این شهرستان طی دو ماه گذشته اظهار کرد: این مقدار کالا اعم از محصولات کشاورزی، البسه و صنایع دستی به کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان صادرشده است.

  مدیرکل گمرک شهرستان آستارا با اشاره به واردات 46 هزار تن کالا به ارزش 39 میلیون دلار از مبدأ گمرک این شهرستان بیان کرد: مواد شیمیایی، چوب ، آهن آلات، ماشین آلات و لوازم برقی از جمله کالاهای واردشده از طریق کشورهای فدراسیون روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان به کشور هستند.

وی با اشاره به صادرات 119 تن کالای غیرنفتی به ارزش 476 هزار دلار در قالب تجارت چمدانی گفت: عمده کالای صادرات چمدانی از گمرک شهرستان آستارا به جمهوری آذربایجان بوده که این کالاها شامل مواد غذایی، محصولات کشاورزی و مواد پلاستیکی هستند.

امیدی ترانزیت خارجی ورودی را 21 هزار تن به ارزش 117 میلیون دلار دانست و افزود: فرآورده های نفتی، پنبه، الیاف مصنوعی، شمش آهن، مس، پشم شیشه و ورق آهن عمده کالاهای ترانزیت شده از کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 153 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا

صادرات 153 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا