مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 14:102020-06-02بين الملل

تصمیم فلسطین برای مراجعه به سازمان ملل برای مقابله با اشغال کرانه باختری


مقامات فلسطینی تلاش های دیپلماتیک خود در سطح بین المللی را برای ممانعت از اجرای طرح اشغال بخش های جدیدی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی افزایش دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز سه شنبه با نیلز انین وزیر مشاور در امور خارجه آلمان تلفنی درباره تلاش های رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح الحاق و تسط بر اراضی کرانه باختری گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، اشتیه در بیانیه ای پس از این گفت وگو تاکید کرد: اگر اسراییل نخواهد از طرح الحاق کرانه باختری انصراف دهد، رهبری فلسطین همچنان بر موضع خود در لغو همه توافقات با اسراییل و آمریکا ایستاده است .

وی تاکید کرد: هرگز به اسراییل اجازه ادامه تجاوز و آزار به فلسطینی ها و تلاش برای کشاندن ما به میدان خشونت داده نمی شود .

از سوی دیگر ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین هم تاکید کرد که تشکیلات خودگردان احتمالا به مجمع عمومی سازمان ملل مراجعه کند تا قطعنامه ای علیه طرح الحاق اراضی فلسطینی صادر کند.

المالکی به رادیو دولتی فلسطین گفت که اقدام فلسطین در راستای تاکید بر خطر طرح الحاق و مخالفت جامعه بین المللی با آن است که از جمله پیامدهای آن انزوای اسراییل و دولت آمریکاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم فلسطین برای مراجعه به سازمان ملل برای مقابله با اشغال کرانه باختری

تصمیم فلسطین برای مراجعه به سازمان ملل برای مقابله با اشغال کرانه باختری