مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 12:452020-06-02اقتصادي

تولید سالانه بیش از 80 هزار تن کود شیمیایی توسط یک کارخانه در ایلام


در این گزارش در مورد شرکت کود شیمیایی دربند شیمی ایلام توضیح داده شده که گفتنی است سالانه بیش از 80 هزار تن کود شیمیایی تولید و روانه بازار مصرف می کند.

- کودهای شیمیایی در تامین حدود 40 تا 60 درصد از منابع غذایی جهان نقش دارند و شامل یک یا چند منبع غذایی مورد نیاز گیاهان هستند که می توانند به هر سه صورت فازهای جامد مایع و یا گاز وجود داشته باشند.

 کودشیمیایی می تواند هم به خاک اضافه شود، هم مستقیم به خود گیاه پاشیده شود و یا آن را در آب حل کرد و به خاک گیاه اضافه کرد، کود به منظور ارتقاء کیفیت خاک، افزایش میزان محصول و یا ارتقاء کیفیت محصول تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

  شرکت کود شیمیایی دربند شیمی یکی از موفق ترین شرکت های استان ایلام در زمینه تولید کود شیمیایی در کشور است که سالانه بیش از 80 هزار تن کود شیمیایی تولید و روانه بازار مصرف می کند و محصولات تولیدی این شرکت توسط وزارت جهاد کشاورزی خریداری و در سراسر کشور توزیع می شود.

وزارت جهاد کشاورزی خریدار عمده تولیدات این شرکت روح الله زرین آبادی مدیرعامل شرکت کود شیمیایی دربند شیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: سالانه بیش از 80 هزار تن کود شیمیایی سوپر فسفات ساده و تریپل در این شرکت تولید و روانه بازار مصرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه بیش از 80 هزار تن کود شیمیایی توسط یک کارخانه در ایلام

تولید سالانه بیش از 80 هزار تن کود شیمیایی توسط یک کارخانه در ایلام