مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 12:002020-06-02ورزشي

نفرات برتر مسابقات مجازی کاراته قم معرفی شدند


نفرات برتر نخستین دوره پیکارهای مجازی سبک فول کنتاکت کاراته با پایان رقابت کاراته کاهای رده های سنی مختلف در قم معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یکی از هیات هایی که در روزهای طولانی مقابله با کرونا فعال بود و دست از تلاش برای رشد و توسعه برنامه های خود برنداشت هیات کاراته بود و مسابقات فول کنتاکت کاراته بانوان استان قم زیر نظر این هیات به شکل مجازی و در سطح کشوری به انجام رسید و شرکت کنندگان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند که در رده سنی نونهالان به ترتیب زینب صیادی و ملیکا احمدی عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان این دوره از پیکارها عنوان قهرمانی به فاطمه یزدانی رسید و مرجان رسولی روی سکوی دوم به کار خود پایان داد، ضمن اینکه در رده سنی جوانان ستایش افشارپور قهرمان شد، فاطمه صیادی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و مقام سوم به ریحانه بهشتی اختصاص یافت.

در پایان پیکارهای رده سنی بزرگسالان کاراته مجازی سبک فول کنتاکت رتبه نخست به فاطمه ولی زاده تعلق گرفت، فاطمه رودگر دارایی نایب قهرمان شد و مهدیه وطن پرست مقام سوم را نصیب خود کرد، رقابت هایی که کاراته کاها با مربیگری خانم ها عبادی، علیایی، بهرامی، حسین زاده و بیادی در آن حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات مجازی کاراته قم معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات مجازی کاراته قم معرفی شدند