مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:402020-06-02اقتصادي

طلا گران شد/ تاثیر اعتراضات آمریکا و تنش های پکن-واشنگتن روی بازار


قیمت طلا در معاملات سه شنبه کاهش یافت زیرا امید برای بهبود تدریجی رشد اقتصادی تقویت شده اما بدتر شدن روابط آمریکا و چین و اعتراضات در آمریکا و تقویت نگرانی ها در مورد شیوع ویروس کرونا روی بازار تاثیر گذاشته است.

- ، قیمت طلا در معاملات سه شنبه کاهش یافت زیرا امید برای بهبود تدریجی رشد اقتصادی تقویت شده و آمریکا محدودیت های قرنطینه را کاهش داده است اما بدتر شدن روابط آمریکا و چین و اعتراضات در آمریکا و تقویت نگرانی ها در مورد شیوع ویروس کرونا، روی بازار تاثیرگذار بوده است.

هر اونس طلا با افزایش 1.

79 دلاری در بازارهای جهانی 1741.

34 دلار در هر بشکه فروخته شد.

جان شارما، اقتصاددان بانک ملی استرالیا گفت: به نظر می رسد که عواملی وجود دارد که هم قیمت طلا را تقویت می کند و هم محدود می کند.

جفری هالری، تحلیلگر بازار گفت: افزایش قیمت طلا، نوسان ندارد و احتمالا در کوتاه مدت بین 1700 تا 1750 دلار محدود خواهد بود.

علی رغم برخی خوش بینی ها در مورد بازگشایی تدریجی اقتصادی، قیمت طلا در سه جلسه گذشته افزایش یافت و در روز دوشنبه به بالاترین رقم از ماه می رسید.

قیمت طلا به علت نگرانی در مورد اعتراضات بر سر مرگ یک آمریکایی آفریقایی تبار توسط پلیس این کشور افزایش یافت زیرا این اعتراضات می تواند شیوع ویروس کرونا را شدت بخشد و بهبود رشد اقتصادی این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلا گران شد/ تاثیر اعتراضات آمریکا و تنش های پکن-واشنگتن روی بازار

طلا گران شد/ تاثیر اعتراضات آمریکا و تنش های پکن-واشنگتن روی بازار