مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:202020-06-02سياسي

در موضوع کرونا بخش اعظم سلامت مردم، مدیون رسانه است


استاندار مازندران ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران و نیز همکاری خانه مطبوعات استان تاکید کرد: علیرغم تمام چالش ها و مشکلات موجود سرانجام توانستیم این مراسم را که قرار بود در اسفند ماه برپا شود به شکل مطلوب برگزار کنیم.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران و نیز همکاری خانه مطبوعات استان تاکید کرد: علیرغم تمام چالش ها و مشکلات موجود سرانجام توانستیم این مراسم را که قرار بود در اسفند ماه برپا شود به شکل مطلوب برگزار کنیم.

احمد حسین زادگان با بیان اینکه حضور تمامی معاونان در این مراسم نشانگر ارج نهادن و علاقه مندی و اهمیت به نقش و جایگاه خبرنگاران در استان هست، گفت: معاونین استانداری همگی از صمیم قلب در این مراسم حضور یافتند در شرایطی که در کمتر مراسمی تمام معاونین حضور دارند که نشانه اعتقاد مجموعه استانداری به رسانه و فعالیت مفید ان است.

وی حضور رسانه در همه عرصه ها را سبب افزایش مشارکت اجتماعی دانست و افزود: سهم رسانه های استان مازندران از دستاوردهای استان در شرایط سخت تحریمی و مشکلات متعدد دیگر بیشتر از سایرین بود که این شامل مشارکت در انتخابات و عبور از مراحل سخت کرونا با وجود تحریم هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در موضوع کرونا بخش اعظم سلامت مردم، مدیون رسانه است

در موضوع کرونا بخش اعظم سلامت مردم، مدیون رسانه است