مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-02پزشكي

لیبراسیون: دست یمن در مقابله با کرونا خالی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لیبراسیون در مقاله خود با عنوان یمن بدون سلاح در مبارزه با کوویدــ 19 ، درباره میزان تأثیرپذیری یمنی‎ها از این ویروس همه گیر، - یک رسانه فرانسوی در مقاله ای نوشت یمن از 5 سال پیش غرق جنگ شده است و امروز خود را در مقابله با بیماری همه گیر کرونا می بیند، ولی وضعیت سیستم درمانی آن به نگرانی ها درباره فاجعه ای بهداشتی در این کشور دامن زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لیبراسیون در مقاله خود با عنوان یمن بدون سلاح در مبارزه با کوویدــ 19 ، درباره میزان تأثیرپذیری یمنی‎ها از این ویروس همه گیر، به نقل از تری دیران هماهنگ کننده عملیات سازمان پزشکان بدون مرز در جنوب این کشور نوشت: اوضاع بسیار وخیم است.

وی خاطرنشان کرد، مرکز درمانی که توسط پزشکان بدون مرز از 8 ماه مه گذشته مدیریت می شود، طی 10 روز اخیر از 150 بیمار مبتلا به کرونا استقبال و 50 مورد فوتی بر اثر ابتلا به این ویروس را ثبت کرده است.

تری دیران افزود: مبتلایان وقتی در مرحله بسیار خطرناک این بیماری قرار دارند، به این مرکز مراجعه می کنند که اغلب آن ها در رده سنی بالاتر 55 سال هستند.

از سوی دیگر، سازمان غیردولتی محافظت از کودکان از جان باختن 385 نفر در استان عدن در بازه زمانی هفتم تا چهاردهم ماه مه خبر داد که همگی علائم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبراسیون: دست یمن در مقابله با کرونا خالی است

لیبراسیون: دست یمن در مقابله با کرونا خالی است