مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-02بين الملل

طرح لایحه ای در کنگره آمریکا که امکان شکایت از پلیس را می دهد


یک نماینده کنگره ایالات متحده و قانون گذار آمریکایی قرار است لایحه ای ارائه دهد که به موجب آن، قربانیان اجازه دارند از افسران پلیس به خاطر اقدامات غیرقانونی آن ها شکایت کنند.

- یک نماینده کنگره ایالات متحده و قانون گذار آمریکایی قرار است لایحه ای ارائه دهد که به موجب آن، قربانیان اجازه دارند از افسران پلیس به خاطر اقدامات غیرقانونی آن ها شکایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حالی که تمام شهرها در آمریکا گرفتار طوفان اعتراضات علیه مرگ یک آمریکایی سیاه پوست تحت بازداشت پلیس مینه سوتا به نام جورج فلوید شده اند، جاستین عماش ، نماینده ایالات متحده و محافظه کار مستقل از میشیگان، آماده ارائه لایحه ای است که به دادخواست های مدنی علیه پلیس، چراغ سبز نشان می دهد.

این اقدام بی سابقه است، زیرا در حال حاضر، دکترین مصونیت صلاحیت دیوان عالی آمریکا کاملاً طرفدار پلیس است و از آن ها در برابر تسویه حساب های مالی با قربانیان یا خانواده های اندوهگین آن ها حفاظت می کند؛ حتی زمانی که دادگاه به این نتیجه رسیده باشد که پلیس حقوق شهروندی را نقض کرده است.

عماش در نامه ای به همکاران خود نوشت: قتل وحشیانه جورج فلوید تنها آخرین نمونه از مجموعه سوانحی است که طی آن ها پلیس دست به چنین سوء رفتار فاحشی می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح لایحه ای در کنگره آمریکا که امکان شکایت از پلیس را می دهد

طرح لایحه ای در کنگره آمریکا که امکان شکایت از پلیس را می دهد