مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-02سياسي

برنامه های رادیو در سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد


همزمان با فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد شبکه های مختلف رادیویی با تولید و پخش برنامه های متنوع این ایام را گرام می دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمید شاه آبادی، معاون صدای رسانه ملی ضمن تسلیت به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین 15 خرداد، گفت: 15 و 14 خرداد از روزهای ویژه در تاریخ ایران است و همه شبکه های رادیویی به مناسبت 14 خرداد و ارتحال رهبر کبیر انقلاب و انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان و همچنین قیام خونین 15 خرداد با پخش برنامه های گوناگون در قالب نمایش، گزارش، مستند، برنامه های گفت وگو محور به صورت ترکیبی، تولیدی و زنده این ایام را  گرامی خواهند داشت.

معاون صدا در ادامه افزود: در سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) به دلیل شیوع ویروس کرونا، تجمع و برنامه ای در حرم امام راحل (ره) نیست و بر همین اساس شبکه های رادیویی در پوشش این مراسم به شکلی دیگر ورود می کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در روز 14 خرداد ماه سخنرانی خواهند کرد، افزود: امسال سخنرانی ایشان از طریق  شبکه های رادیویی منتخب از جمله رادیو معارف به صورت زنده در سراسر کشور پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های رادیو در سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد

برنامه های رادیو در سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد