مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-02سياسي

امام خمینی(ره) نعمتی الهی برای بشریت بود


امام خمینی(ره) نعمت بزرگ الهی برای بشریت بود و همه باید همیشه بابت این نعمت شکرگزار خداوند باشند.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه اراک گفت: امام خمینی(ره) نعمت بزرگ الهی برای بشریت بود و همه باید همیشه بابت این نعمت شکرگزار خداوند باشند.

آیت الله دری نجف آبادی روز سه شنبه 13 خردادماه در ویژه برنامه بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) در دادگستری کل استان اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای بشریت یک نعمت بزرگ بود که خداوند به بشر تقدیم کرد و همه باید بابت این نعمت عظیم خدا را شاکر باشند.

وی با بیان اینکه امام راحل شبیه معجزه بودند، افزود: ایران تقریبا 250 سال در دوره های مختلف تاریخ، متحمل آسیب های زیادی شد و با وجود این آسیب ها امام راحل به عنوان فقیه عالیقدر با شجاعت برای ساماندهی اوضاع کشور در حوزه های مختلف وارد شد و با دنیایی از تجربه تحولات بسیاری نیز ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در آن برهه از زمان که جریانات انجمن های ایالتی و ولایتی توسط عده ای از افراد بی هویت و گرگ صفت مطرح شد، امام راحل از حوزه مقدس علمیه قم مقابل تمام دنیا و جریانات انحرافی ایستادگی کردند، ایشان در مقابل آمریکا و صدام و حملات نظامی ایستاد و با تشبیه صدام به دیوانه ای که سنگی را در چاه انداخته ، فرمود اگر این جنگ 20 سال هم به طول بینجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) نعمتی الهی برای بشریت بود

امام خمینی(ره) نعمتی الهی برای بشریت بود