مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:302020-06-02سياسي

ساماندهی شبکه های اجتماعی ضرورتی اجتناب ناپذیر در استان سمنان


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امروز ساماندهی شبکه های اجتماعی استان سمنان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، گفت: ارشاد اسلامی باید در این زمینه اقدامات خوبی را در دستور کار قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه ساماندهی شبکه های اجتماعی یک ضرورت در جامعه امروز است، ابراز کرد: ساماندهی شبکه های اجتماعی در کنار مسائل اجتماعی که دارد می تواند به ساماندهی فرهنگ و هنر کمک شایانی کند.

وی با اشاره به ضرورت تبیین یک نقشه راه دقیق و مدون، ابراز کرد: برای ساماندهی این شبکه ها باید یک نقشه مهندسی شده کشوری داشت و این امر یک ضرورت است.

ضرورت ترویج مسائل فرهنگی از طریق هنر امام جمعه شاهرود با اشاره به رسالت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه حمایت از هنرمندان، نظارت بر فضای مجازی، سینما، هنر و… بیان کرد: گاهی با زبان یک شعر یا نقاشی می توان حرفی را زد که از ده ها سخنرانی جذاب تر باشد لذا رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه مدیریت این فضاها رسالتی سنگین است.

امینی با اشاره به گیرایی زبان هنر، بیان کرد: هنرمندان برای ترویج مسائل فرهنگی باید از هنرشان بهره ببرند و از سوی دیگر نیز ارشاد اسلامی از آن ها حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی شبکه های اجتماعی ضرورتی اجتناب ناپذیر در استان سمنان

ساماندهی شبکه های اجتماعی ضرورتی اجتناب ناپذیر در استان سمنان