مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-02اقتصادي

آتش سوزی در 850 هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی در سال 98


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی گفت: سال گذشته حدود 85 هکتار از اراضی ملی این استان مورد حریق واقع شد که طی بررسی های انجام شده 10 هکتار به صورت عمدی بوده و بیشتر حریق نیز در روزهای تعطیل صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، امین رمضانیان ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور واکنش سریع در شرایط اضطراری حریق منطقه یک خراسان رضوی در سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری قوچان، اظهار کرد: پوشش گیاهی رشد خوبی در سطح استان داشته و باید منتظر بحران های متعدد و متفاوتی باشیم.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی بابیان اینکه 140 قرق بان برای حفاظت از اراضی ملی در سطح استان مشغول فعالیت هستند افزود: وسعت استان 11 میلیون 350 هزار هکتار بوده که 8 میلیون و 200 هزار هکتار از آن را اراضی ملی شکیل می دهد و وظیفه خسارت و حفاظت از آن برای جلوگیری از تصرف و حتی بروز حریق برعهده ما قرار دارد.

وی با اشاره به این موضوع که بالغ بر 95 درصد حریق ها به صورت سهوی صورت می گیرد و تنها 5 درصد از آن عمدی است تصریح کرد: سال گذشته حدود 85 هکتار از اراضی ملی این استان مورد حریق واقع شد که طی بررسی های انجام شده 10 هکتار به صورت عمدی بوده و بیشتر حریق نیز در روزهای تعطیل توسط طبیعت گران صورت گرفته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در 850 هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی در سال 98

آتش سوزی در 850 هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی در سال 98