مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-02سياسي

نماز جمعه شیراز این هفته اقامه می شود/ برگزاری نماز جمعه در 59 نقطه استان فارس


حجت الاسلام حسین ملک مکان در گفت و گو با خبرگزاری فارس در شیراز، درباره جزییات این خبر اظهار داشت: طبق آخرین اعلام و بر اساس مجوز وزارت بهداشت، 59 شهر فارس از جمله کلان شهر شیراز در زمره شهرهای با وضعیت سفید قرار گرفته اند و از همین رو، جمعه 16 خرداد نماز جمعه در شهرستان های اعلامی اقامه می شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرچهان نیز در فهرست شهرستان های با وضعیت سفید قرار گرفته و نماز جمعه در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد،گفت: شهرستان های لار، گراش، مرودشت، جهرم، فسا و شهرهای توابع آن ها نیز در وضعیت سفید قرار ندارند و این هفته نماز جمعه در شهرستان های یاد شده اقامه نخواهد شد.

 مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس، در ادامه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، از جمله زدن ماسک، داشتن دستکش، آوردن مهر و سجاده شخصی از منزل، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل را توسط نمازگزاران ضروری خواند و گفت: همچنین افرادی که سابقه بیماری های قلبی و ریوی دارند یا مشکوک به نشانه ها و علائم کرونا هستند، فعلا از حضور در نماز جمعه اجتناب کنند.

ملک مکان اظهار داشت: معیار سفید بودن وضعیت شهرستان ها از نظر نبود آلودگی ویروسی، تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با شیوع کروناست، مسوولان استانی یا مقامات شهرستان ها در این مورد تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه شیراز این هفته اقامه می شود/ برگزاری نماز جمعه در 59 نقطه استان فارس

نماز جمعه شیراز این هفته اقامه می شود/ برگزاری نماز جمعه در 59 نقطه استان فارس