مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:102020-06-02سياسي

دولت دخالتی در امور داخلی مجلس ندارد/ سند دخالت دولتمردان ارائه شود


دولت در موضوعات مربوط به مسائل داخلی مجلس نه تنها دخالت نمی کند بلکه هیچ گونه نظری ندارد.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت در موضوعات مربوط به مسائل داخلی مجلس نه تنها دخالت نمی کند بلکه هیچ گونه نظری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در واکنش به تذکر امروز (سه شنبه) عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران در صحن مجلس در خصوص دخالت معاونان پارلمانی در انتخاب هیئت رییسه و روسای کمیسیون ها اظهار داشت: دولت در موضوعات مربوط به مسائل داخلی مجلس نه تنها دخالت نمی کند بلکه هیچ گونه نظری ندارد.

وی تاکید کرد: موضوعات مربوط به نمایندگان مجلس به خود آنها مربوط می شود، افزود: انتخاب رییس و هیات رییسه و روسای کمیسیون ها و مسائل داخلی مجلس مربوط به ساز و کارهای داخلی آن است و دولت نظر و دخالتی ندارد و دولتی ها و بالاخص معاونین و مدیران کل پارلمانی کاملاً در جریان سیاست ابلاغی هستند و مراعات می کنند.

امیری یادآور شد: حتی خود بنده و معاونین پارلمانی در روزهای اخیر که مجلس مشغول بررسی اعتبارنامه ها و مشورت نمایندگان برای انتخاب روسای کمیسیون ها بوده در مجلس حضور پیدا نکرده ایم مگر موارد استثنایی که نماینده یا نمایندگانی با معاون یا مدیر کلی که کار داشته اند و بنا به درخواست نماینده ممکن است مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت دخالتی در امور داخلی مجلس ندارد/ سند دخالت دولتمردان ارائه شود

دولت دخالتی در امور داخلی مجلس ندارد/ سند دخالت دولتمردان ارائه شود