مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-02پزشكي

تدوین برنامه پیشگیری و کنترل هاری در حیات وحش کشور


جلسه تدوین برنامه اجرایی و عملیاتی در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری هاری در حیات وحش کشور در دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش با همکاری اداره کل استان البرز و انیستیتو پاستور شمال کشور در محل قرنطیه و بازپروری حیات وحش پردیسان برگزار شد.

- جلسه تدوین برنامه اجرایی و عملیاتی در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری هاری در حیات وحش کشور در دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش با همکاری اداره کل استان البرز و انیستیتو پاستور شمال کشور در محل قرنطیه و بازپروری حیات وحش پردیسان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش با اشاره به اینکه بیماری هاری یکی از خطرناک ترین بیماری های ویروسی مشترک بین انسان و حیوان است، گفت: بیماری هاری سالانه صدمات جبران ناپذیری به سلامت جامعه ،اقتصاد دامپروری و تنوع زیستی وارد می کند.

شهاب الدین منتظمی در ادامه افزود: یکی از اهداف سازمان حفاظت محیط زیست اجرای دستورالعمل و پیگیری اقداماتی است که همسو با اقدامات سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت، این بیماری را در حیات وحش و محیط انسانی پیشگیری و کنترل می کند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، این طرح با مشاوره علمی کارشناس ارشد پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران و استفاده از دانش و تجربه کارشناسان و دامپزشکان ادارات کل حفاظت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه پیشگیری و کنترل هاری در حیات وحش کشور

تدوین برنامه پیشگیری و کنترل هاری در حیات وحش کشور