مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:502020-06-02سياسي

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مبتنی بر شکوفایی انجام شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند جامعه در استان سمنان مبتنی بر شکوفایی استعدادها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور ظهر امروز در دیدار با سرمایه گذار بخش خصوصی و یکی از اعضای مجمع آبادانی شهرستان مهدی شهر در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای ورود فعالان اقتصادی به عرصه تولید و ایجاد اشتغال پایدار مطلوب است و این رویه مثبت به صورت مستمر ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی مددجویان از راهبردهای مؤثر برای ریشه کنی فقر در جامعه بوده و ورود فعالان اقتصادی به عرصه های تولید با محوریت ریشه کنی فقر در جامعه بسیار ارزشمند است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ادامه داد: تسریع در اعطای مجوز سرمایه گذاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی برای افزایش تولید و اشتغال در سال جهش تولید روزافزون افزایش یابد.

توانمندسازی اقشار کمتربرخوردار در سمنان مهسا شاه حسینی، مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سمنان هم گفت: حمایت از بانوان نیازمند که به دلایل مختلف نیازمند مساعدت های مالی هستند در دو بعد در استان سمنان در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مبتنی بر شکوفایی انجام شود

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مبتنی بر شکوفایی انجام شود