مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-02حوادث

شناسایی عامل حیوان آزاری توسط پلیس فتا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و دریافت گزارشات واصله مبنی بر آزار رساندن به یک رأس گوسفند که باعث جریحه دار شدن احساسات هموطنان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، - معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی عامل انتشار کلیپ حیوان آزاری در جنوب استان کرمان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و دریافت گزارشات واصله مبنی بر آزار رساندن به یک رأس گوسفند که باعث جریحه دار شدن احساسات هموطنان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه محل وقوع این جرم در استان کرمان صورت گرفته است، افزود: طی اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، فرد مجرم در شهرستان کهنوج مورد شناسایی قرار گرفت و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به اداره پلیس انتقال داده شد.

متهم پس از مواجهه با ادله جرم، به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

این مقام مسئول گفت: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری و دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل خلاف انسانیت تلقی شده و پلیس فتا در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عامل حیوان آزاری توسط پلیس فتا

شناسایی عامل حیوان آزاری توسط پلیس فتا