مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-02سياسي

سلوک در راه امام خمینی(ره) یک تکلیف و وظیفه انقلابی است


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی، سلوک در راه امام خمینی(ره) را یک تکلیف و وظیفه انقلابی دانست و تأکید کرد: باید پاسدار اصول مکتب انسان ساز و کرامت بخش امام باشیم.

- قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی، سلوک در راه امام خمینی(ره) را یک تکلیف و وظیفه انقلابی دانست و تأکید کرد: باید پاسدار اصول مکتب انسان ساز و کرامت بخش امام باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و پانزدهم خرداد که با امضای آیت الله محمد یزدی منتشر شده بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم 14 خرداد سالروز وداع تاریخی مردم ایران با امام بزرگوار است.

فقیهی متأله و عارفی سالک که از اولیا بزرگ الهی بود.

او با اتکای به نصرت الهی، باقدرت و صراحت جلوی زورگویان و مستکبران ایستاد تا اسلام را که در اثر برخی سستی ها و همچنین برخی خیانت ها به حاشیه رفته بود به جایگاه اصلی اش بازگرداند و زمینه تحقق مردم سالاری دینی را فراهم کند.

امام، با الگوبرداری و توجه به فرهنگ عاشورا و نهضت حسینی، انقلاب عظیم اسلامی را راهبری کرد و بنیاد فکر و اندیشه نظام های مادی را فرو ریخت و نظامی دینی و مردمی را بنیان نهاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلوک در راه امام خمینی(ره) یک تکلیف و وظیفه انقلابی است

سلوک در راه امام خمینی(ره) یک تکلیف و وظیفه انقلابی است