مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-02پزشكي

روایتی متفاوت از مادر و دختران پرستار در کوران کرونا/ خانه ما بیمارستان است


با خودم گفتم امروز همان زمانی است که باید مثمر ثمر باشیم با هم می توانیم، دخترانم افتخار من خواهند شد، از آنها خواستم قوی بمانند و هر روز طی تماس تلفنی کارم شده بود روحیه دادن به بچه ها و هدیه کردن قوت قلب! - خبرگزاری فارس مازندران ـ زری طاهری پرکوهی ویروس ناشناخته کرونا پس از ورودش به کشور، شهر و روستاهای ما در حالی که به جان افراد مختلفی افتاد و با سلامتی شان بازی کرد، ولی آثار عجیب و غریبی به همراه داشت.

مردانگی ها و ایستادگی های بسیاری از افراد را ثابت کرد همدلی ها را نشان داد اتفاقاتی که شاید قبل از آمدنش هیچ کدام از ما درک نکرده بودیم را به نمایش گذاشت.

مدافعان سلامت و غسالان از افرادی بودند که به طور مستقیم با بیماران کرونایی در ارتباط بودند،در روزهای بحرانی که حتی اعضای یک خانواده در اثر ابتلای یک عضو در قرنطینه بودند این افراد از نزدیک حال روحی و جسمی کرونایی ها را درک می کردند.

اگر بگوییم که ویروس کرونا بیش از سایر افراد حال دل والدین را تحت تأثیر قرار داد و بیشترین نگرانی را متوجه آنان کرد، اغراق نکردیم، این روزها دعای هر پدر و مادری سلامتی فرزندش است و بس! ولی هستند پدر و مادرانی که از سلامت فرزندان شان در راه کمک به همنوعان خود گذشتند و با دعا و مناجات با خدای متعال صبر و تحمل این کار را به دست آوردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی متفاوت از مادر و دختران پرستار در کوران کرونا/ خانه ما بیمارستان است

روایتی متفاوت از مادر و دختران پرستار در کوران کرونا/ خانه ما بیمارستان است