مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-02حوادث

کشف زمین خواری 4 میلیاردی در فراشبند


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش 4 میلیارد ریال در شهرستان فراشبند خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش 4 میلیارد ریال در شهرستان "فراشبند" خبر داد.

سرهنگ احمدرضا استوار افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تخریب و تصرف بخشی از اراضی ملی در یکی از مناطق شهرستان فراشبند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت پلیس فارس افزود: در بررسی های انجام گرفته توسط مأموران انتظامی و ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی شهرستان فراشبند، مشخص شد 12 هکتار از اراضی و منابع طبیعی آن منطقه به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری 8 متهم در این خصوص، بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، اراضی مذکور رفع تصرف و در اختیار سازمان متولی قرار گرفت.

استوار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش زمین های رفع تصرف شده را 4 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: پلیس براساس وظایف قانونی خود با افرادی که اراضی ملی و منابع طبیعی کشور را متصرف می شوند، برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 4 میلیاردی در فراشبند

کشف زمین خواری 4 میلیاردی در فراشبند