مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-02اقتصادي

شناسایی و کشف 45 دستگاه خودروی سواری صفر کیلومتر و فاقد پلاک در آذربایجان شرقی


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان از شناسایی و کشف 45 دستگاه خودروی سواری صفر کیلومتر و فاقد پلاک در 2 پارکینگ نگهداری خودرو در سطح استان خبر داد .

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان از شناسایی و کشف 45 دستگاه خودروی سواری صفر کیلومتر و فاقد پلاک در 2 پارکینگ نگهداری خودرو در سطح استان خبر داد .

مقصود رضازاده با اعلام آغاز طرح تشدید نظارت بر انباشت و احتکار خودروهای صفرکیلومتر در پارکینگ ها از اول خرداد ماه سال جاری، گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در سطح بازار و فاصله قیمتی موجود بین خودروهای صفر کیلومتر تحویلی شرکت های خودروساز با کف بازار و در نتیجه سوء استفاده عده ای فرصت طلب و سود جو از شرایط به وجود آمده، طرح تشدید نظارتی بر بازار خودرو باقوت دنبال می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان افزود: در همین راستا ضمن بازدید از بیش از 40 پارکینگ و مراکز نگهداری خودرو، تعداد 45 خودرو صفر کیلومتر فاقد پلاک در دو واحد مشاهده و کشف شد و به منظور تعیین تکلیف نهایی و برخورد با متخلفان احتمالی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ، رضازاده ضمن تأکید بر اینکه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه نگهداری بلا وجه انواع خودرو سواری صفر کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و کشف 45 دستگاه خودروی سواری صفر کیلومتر و فاقد پلاک در آذربایجان شرقی

شناسایی و کشف 45 دستگاه خودروی سواری صفر کیلومتر و فاقد پلاک در آذربایجان شرقی