مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-02فرهنگي

33 رسانه مازندران لغو مجوز شد/ تقدیر از نقد منصفانه خبرگزاری مهر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در سال جاری 9 رسانه برشمار رسانه های استان افزوده و 33 رسانه نیز لغو مجوز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس زارع پیش ازظهر سه شنبه در اختتامیه جشنواره مطبوعات مازندران در استانداری با اشاره به ثبت 502 رسانه در استان گفت: در سال جاری 9 رسانه بر شمار رسانه های استان افزوده و 33 رسانه نیز براساس ماده 16 مجوزشان لغو شده است.

وی با بیان اینکه شمار شبکه های اجتماعی ثبت شده در استان پنج هزار و 405 شبکه اجتماعی است، افزود: از این تعداد 650 کانال و صفحه دارای بیش از پنج هزار مخاطب است.

وی باتاکید بر توجه به تولید محتوا در حوزه رسانه ها درباره جشنواره مطبوعات استان افزود: بیش از 635 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و در مجموع 50 نفر در 13 بخش برگزیده شدند.

زارع با عنوان اینکه تولید محتوا فصل الخطاب است، تولید محتوا، نقد منصفانه و مطالبه گری را از مهمترین انتظارات از اصحاب رسانه بیان کرد و در بخشی از سخنانش با تقدیر از رویکرد منصفانه و نقد منصفانه خبرگزاری مهر اظهار داشت: این رسانه درباره مجتمع فرهنگی رامسر نقدی منصفانه مطرح کرده بود که این مطالبه پیگیری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه افزایش آمار شکایت از رسانه ها در هیییت منصفه مطبوعات نگران کننده شده است، درباره او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 رسانه مازندران لغو مجوز شد/ تقدیر از نقد منصفانه خبرگزاری مهر

33 رسانه مازندران لغو مجوز شد/ تقدیر از نقد منصفانه خبرگزاری مهر