مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-02ورزشي

ملی پوش تکواندو: منتظر اعلام زمان آغاز اردو هستیم/ به تصمیم مسئولین احترام می گذاریم


در خصوص آغاز اردو و تمرینات هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و ما منتظر اعلام زمان هستیم تا برای ادامه راه طبق برنامه ریزی کادرفنی پیش برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آرمین هادی پور تکواندوکار کشورمان که در وزن 58- کیلوگرم موفق به کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو شده است در خصوص پیگیری روند تمرینی خود در روزهایی کرونایی گفت: باشگاه های گیلان باز شده و تمرینات را به صورت مستمر پیگیری می کنم تا آمادگی نسبی من حفظ شود و با آغاز اردو خیلی دچار مشکل نشوم.

وی افزود: در این مدت هم با وجود دوری اما زیر نظر استاد عسکری و کادرفنی تمرینات را پیگیری کردم و تمام تلاش خود را برای حفظ آمادگی و از بین بردن ایرادات به کار گرفتم تا زمان اردو، آسیب دیدگی گریبان گیر من نشود.

المپین وزن اولی تکواندو  ادامه داد: تا زمانی که اردو آغاز نشود، تمرینات را به همین شکل پیگیری می کنم؛ خدا را شکر تجهیزات و .

را که برای تمرین لازم است در اختیار دارم اما وقتی به باشگاه می روم مشخص نیست که آنجا چه کسانی رفت و آمد کردند و این به نظرم خطرناک تر است تا اینکه من در اردو بوده و با نفرات مشخصی در ارتباط باشم.

تا اینجا سرمایه گذاری زیادی رو ما صورت گرفته و حالا اگر من یا میرهاشم دچار ویروس کرونا شویم که ریه را درگیر می کند و سلامتی ما را تحت تاثیر قرار دهد، جایی برای جبران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش تکواندو: منتظر اعلام زمان آغاز اردو هستیم/ به تصمیم مسئولین احترام می گذاریم

ملی پوش تکواندو: منتظر اعلام زمان آغاز اردو هستیم/ به تصمیم مسئولین احترام می گذاریم