مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-02سياسي

بازخوانی اندیشه های امام خمینی با اجرای برنامه «فراتر از خورشید»


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: ویژه برنامه های سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با عنوان «فراتر از خورشید» برگزار می شود.

- رشت- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: ویژه برنامه های سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با عنوان فراتر از خورشید برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسفندیار ضیایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه های سالروز ارتحال امام راحل با عنوان فراتر از خورشید، اظهار کرد: مانا سازی اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی و بازنمایی سیره عملی ایشان برای نسل کودک و نوجوان، از اهداف برگزاری این ویژه برنامه ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه این برنامه ها در قالب فضای مجازی برگزار می شود، افزود: فضاسازی متناسب با این ایام، برپایی نمایشگاه آثار امام (ره) و انقلاب در مراکز فرهنگی هنری، انتشار فیلم و عکس فعالیت های مربیان و اعضای این مجموعه در فضای مجازی از دیگر برنامه های با موضوع ارتحال امام راحل است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه ادبی دل نوشته هایی به امام (ره) و معرفی وقایع قیام خونین پانزده خرداد 1342 بر بستر فضای مجازی، از دیگر برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی اندیشه های امام خمینی با اجرای برنامه «فراتر از خورشید»

بازخوانی اندیشه های امام خمینی با اجرای برنامه «فراتر از خورشید»